Kızım on beş aylık ve bir yaşından beri arada gözleri yukarı kayıyordu. Dört gün önce tekrar kaydı ve düşecek gibi oldu nöroloji doktoruna götürdük. Kan, gelişim testi, MR ve EEG istedi doktor. Dün üç saatlik uyku eegsine girdik ve bugün doktor uykusunda biri uzun biri kısa nöbet geçirdiğini söyledi😞 ilaç tedavisine başlatacak bizi pazartesi günü inşallah ilerde geçer diye sabahtan beri dua ediyorum bu mübarek günde 😔 acaba aranızda epilepsi hastası çocuğu olan var mı süreç nasıl ilerliyor ? Pazartesi görüşeceğiz doktorla ama içim içimi yiyor sabahtan beri 😞😞 ilaçlar için yan etkisi fazla yazıyor nette yan etki gördünüz mü neler yapıyorsunuz beni bilgilendirirseniz çok mutlu olurum