kaymakliekmekkadayifi 6 aylık olana kadar her ay kontrole gitmek iyi olur, aşıları vs de oluyo zaten. Baş çevresi ve kilo ölçümü için düzenli kontrol gerekli. İlk 6 ay göz muayenesi yapılıyor, onun haricinde 9-12 ay arasında kan tahlili yapılıp değerlerine bakılıyo. Bi sorun çıkmadığı sürece ekstra bişeye gerek yok. Düzenli kontrollere gidin, doktor gerekenleri size söyleyecektir zaten. Bebeğiniz hayırlı olsun bu arada, güle güle büyütün 😇