Aydenizerdogmus Hergun saat 3 de leslie yapmaya karar verdim bugün 2.günüm tvden youtubeyi açıp izleyerek yapıyorum acayip basen yakıyormuş 🥴keşke hamile olmadan önce de keşfetseydim 10 kg vermem gerek. Leslie ile zayıflayan var mı???😹
Fatma_52 Aydenizerdogmus her aksam sabah spor yapicam yememe dikkat edecegim diye yatip sabah cok yorgunum diye uyanıyorum😟
Aydenizerdogmus Yagmuurr leslie mi yapıyordun hep duyuyordum bi deniyim dedim ter döküyorum şuan basenler yanıyor sezeryan olduğum için göbek kısmını hissetmiyorum ama orayı da çalıştırıyor sanırım😀😀
Aydenizerdogmus 1anne1bebek_ ben kimseyle görüşmüyorum kilo aldım diye fotolarım bile şopluyorum o yüzden yaxa kadar acil vermem lazım🤪
Tomi Aydenizerdogmus doğuma 95 kg olarak girdim. Doğumdan sonra 10 kilo gitti. 85 oldum sonra ekmek ve unlu mamülleri kestim. Şimdi 78 oldum. Hedef 65 kilo. Kardio yapıyorum bir gün arayla. Bol bol yürüyüş. Düzenli beslenme. 3 litre temiz su. Bir de protein tüketimi çok önemli. Kan tahlili yaptırdım. Ferritin düşük çıktı. Demir kullandım. Eğer vücuda yeterli oksijen salgılanmazsa yağ yakamazsiniz. Oksijeni de demir taşıyor. Omega-3 balık yağı tüketiyorum. Sabah uyanır uyanmaz sıcak su için bir de.
Aydenizerdogmus Tomi aa evett sıcak suu bunu duymuştum, sağol canım aynıyız sanırım boyun ksç ben 175 boyum 77 kiloyum 90 la girdim doğuma
Aydenizerdogmus surass 3 bucuk aylık şuan dikiileri ağrıtmadan yapıyorum zıplamayı yapamıyorum ama zorlamıyorum kendimi