NSZA2020 Bu yardıma başvurusu süresi var mı? sosyal yardımlaşmaya gitmeden e devletten başvuru yapılır mı bilgisi olan paylaşabilir mi
uyumayankoala NSZA2020 ben pttye gidip kimlikleri gösterdim hemen nakit verdiler başvuru falan yapmadım hiç
Uras21 NSZA2020 bebeğim 4 aylık gecem gün BNde bağlı olduğumuz sosyal hizmetleri aradım telefondan başvurumu aldılar 2 ay içerisinde yatacak dendi
Cramel NSZA2020 ben martın 11 inde başvuru yaptım. 174 ü arıyorsun yanlış hatırlamıyorsam sen yine de bak numarasına. Gitmene gerek yok canım. Ama hala ödeme aşamasında görünüyor yatmadı hesabıma para
Denizkusunannesu Cramel benimki de ödeme aşamasında yazıyordu uzun bir süre öyle yazınca bende PTT ye sormak için gittim ama yatmıştı. Sizde gidin sorun mutlaka yatmıştır
Hilokiiii NSZA2020 sosyal yardımlaşmaya gitmen gerekiyor doğum raporunu teslime edip form dolduruyorsun 3 ay süresi var ondan sonra yatıyor PTT’ye
Uras21 Gullu hayır cnm gitmedim pandemiden ötürü bebeğimi bırakıp çıkmıyorm dedim başvurumu yaptılar şuan e devlette başvuru alındı yazıyor