Arkadaslar 2 aylık kızım var ve grip oldu salı günü banyo yaptirmistk gece de sanirim terli terli kaldirip emzirirken üsüttü büyük ihtimalle öksürüyo ve burnu hık hık ediyo carsamba hic kaka yapmamstı dün aksam yaptı ishal seklinde yapti korkuyorum ne yapsam iyi gelir yardımınıza ihtiyacm var 😞😞