yasam-arya-mom Kızlar merhaba kızım 3 aylık ve ayakları aşırı terliyor çorapsız bile altındaki örtüyü ıslatıcak kadar terliyor . Normal mi? Daha önce yaşayan var mı?
Minikuzu yasam-arya-mom çorapları su içinde kalırdı :) ter bezleri ilk kafada ve ayakta çalışıyor demişti doktorumuz.
Aselbade yasam-arya-mom Ay bende tam böyle bir post acicaktim benim kızıma 4 ay 20 günlük ayakları hep terli ve ıslak korktum açıkçasi neden böyle diye
yasam-arya-mom Minikuzu bizimde öyle ya kontrolede daha var . Kime sorcam bilemedim .Aklım karıştı 😂😂
yasam-arya-mom sahranur ilk doğduğunda benimde öyleydi süt eğer tazyikli geliyorsa çocuk acele edip zorlandığı için terliyor dedi bide aşırı giydirmekten oluyormuş . Ama Ayaklar yeni başladı
yasam-arya-mom Aselbade valla bende korktum tecrübeli anneler normal diyor bide yaz geldi havalar çok sıcak belki ondan .çok Terliyor diye korkudan daha çok emziyorum sıvı kaybetmesin diye