Busbus58 Kızlar 8 martta doğum yaptım bugün 8 mayıs ve 8 haftalık iznim bitmiş oluyor. Rapor almayı düşünüyorum bugün mü yoksa yarınmı yoksa 9. Haftadamı alcam anlamadım
Nurhanege Busbus58 pazartesi almanız gerekir bugün bitiyorsa pazar resmi tatil mesaili VS calismiosaniz pazartesi olmali
Wanderlust Busbus58 hocam pazartesi de saglik ocaklari falan kapali tum kamu resmi tatilde o yuzden bayram sonu almaniz daha iyi olur yoksa bosuna almis olursunuz. Yine de idarenize sorun isterseniz😊