Kızlar artık bıktım her dk kafasını ayaklarını yerlere duvarlara koltuklara vuruyo bilerek. Uykusu geldiginde veya istedigi olmadıgında veya bir sey istedigi an hemen olmuyosa. 10 aylıkkende yapıyodu sonra görmezden geldik bıraktı ama simdi oda işe yaramıyo konusuyorum olmuyo görmezden geliyorum olmuyo kızıyorum olmuyo kafayı yicem dun biranda kafasını koltuga vurdu dudak bagı yarıldı agzı kan icinde hastaneye gittik tomografi cekildi bir sey cıkmadı kbb gördü dudak bagını kesin dedim kesmedi her zaman kesmeye gerek yokmus napcam ben ya 😔 randevu aldım taa karşı yakaya ergen ve ruh saglıgına bir götürcem insallah cözümü bulunur internetten bakınca cocuklar kendilerini rahatlatmak icin yapıyomus genelde 3yasında geciyomus yazıyo