Kızımı memeden keseli 3 ay oldu ilk biraktigimizda dolu oldugundan iki uc kere sagmisligim var 2 aydir hic sagmiyordum bile sislikte yoktu, fakat bu sabah uyandigimda çok dolmuştu sagdigim süt sapsarı çıktı (Koyu sari, kolostrum sütünden 5 -10 kati daha sarı ) acaba yasayan varmi normal mi