minnakanne63 Kizlar bebegim 34 haftalik dogdu suan 2 aylik olmasna 2 gun var Ama Kendini cok ama cok sıkiyor kıpkırmızı oluyor boyle gazdan suphelendim ama aglama felan yok ama kendini cok sıkıyor acaba neden oluyor onerisi olan var mi ?.
Gzmmmm Benim kzıım da 35 haftalık doğdu Oda 2. Ayda sürekli öyleydi gaz damlalarını kullandık kolikti hatta şükür şimdi geçti 3 aya gireceğiz normal yani
minnakanne63 iyilik80 ama mam yedikten snra gazini cikarmaya calisiyorum bazen cikaramior bazende daha ovalamadn cikiyor 🙄🥺