Bende 3 4 yıllık bir evdeyim ama özellikle banyodan bazen resmen at pisliği kokusu basıyor evim 4.kat. Banyoda s mi ne öylr bir boru olurmus koymamaıslar diyor babam. Banyoyu yıkayıp iyice kurulayınca giderine poset tıkıyorum. Klozetin kapagı hep kapalı. Dusakabindeki kapagında üzerinde kova duruyor. Yind de ara ara basıyor sanırım rüzgarlı günlerde fln oluyor sadece banyo kokuyor cok şükür ama insan elini bile yıkayamıyor o anda. Bütün komsularda varmıs kapıcının hanımı temizliğe gelince söyledi. Brnde şaştım kaldım 1 hafta fşn evi terk etsem hol de hafif bir koku olur. tuvalet kokusu gibi degil amaa degişik bir ev kokusu gibi. Eski evimde asla olmazdı esyalrımla veya temizlik alıskanlıgımla fln hic alakalı degil.