Benim bebeğim 5.5 aylık çapaklanması bir türlü geçmedi doktora götürdüm jel şeklinde damla verdi bi ara geçer gibi oldu sonra yine devam etti pandemi döneminde tekrar hastaneye götürmeye çekiniyorum masaj yapıyoruz sütle çayla siliyoruz hiç biri fayda etmiyor