Canım o kadar sıkkin ki 3.aya girecez ayin 12sinde ve bebeğim sadece 400 grm almış. Geçen ayda 700 almıştı. Kilosu 5.500 yani cok mu az etraftaki herkes çok zayif bebeğin diyor aşırı moralim bozuk ne yapmıyordum da almıyor üstelik mamayla besleniyor Sadece ve mama bebekleri daha fazla kilo alir falan diyorlar iyice moral gidiyor bende. Aşırı gazli bir bebek zaten bebelac gold kullanıyoruz. Hipp ve aptamil kabizlik ve gaz yapti önerilerinize açığım arkadaşlar