lgsya merhaba canm🤗hiç hasta olur mu ben Haziran 29ta doğum yaptım bebeğime sadece doğduğu gün uzun giydirdim sadece zibinla durdu evde kindoktira bile öyle götürdüm doktorumuz tebrik etmişti bu sıcaklarda kat kat giydirip geliyorlar beebkleri ne güzel giydirmiswiniz diye😁😁😁valla hiç korkma bişey olmaz ama gezmeye bir yere gittiğimde kısa kollu tulumlar ,şortlu takımlarda giydirdim.kilosuna göre kiyafetelri seç derim ki ayına göre büyük alman gerekiyo kiyafetler ayla uyumlu olmuyo çoğunlukla👍👍👍