Mervecik1 bana kalsa da iyi yaptım annemde diyor söylediği söz normal değil madem diğer torunu gelince bunu atıyor getirme dediklerini eşime de demedim huzursuzluk olmasın diye onu aradığında çocuğu getirsin diye o zaman demeyi düşünüyorum ama yinede vicdanen rahatsız oldum