mavisimmm20 Bugün baslicam ama kitapçığında okudum hapı kullanırken sigarayı bırakmanizi öneririz yaziyor neden acaba bilen varmı?
Vyildz mavisimmm20 kanın akışkanlığını azaltıyor,kanın kıvamını artırıyor. Sigaranın da böyle bir etkisi olduğu için iki etki birleşince damar hastalıklarını artırıyor bu yüzden ikisini bir arada olmuyor canım