Sahraligunler 22 günlük bebeğim var şapka takıyorum ama kulakları çok yapışıyor kafasına arkası pişiyor kurulayip krem sürüyorum ama yine aynı oluyor acaba gündüzleri takmasam burun tıkanıklığı yada soguk alma gibi bir durum olur mu
Berenkooommm Sahraligunler eylülde doğdu havalar birden soğudu hiç şapka takmadım evin içinde şapka takmak gereksiz bence eldivende giydirmedim şimdi ellerini çok güzel kullanıyor
Sahraligunler Melankoli ay vallahi bende takmama kararı aldım ev akşamları serin oluyor kombiyi açıyorum tedirgin oluyorum üşütür diye
YKG Kış bebeği takmadım . İz yapıyordu bi gün çok iz yaptığını gördüm içindeki dikiş izi çıkmış çocuğun kafasında o günden sonra bıraktım
Lacivert Sahraligunler ben ocakta dogum yaptım hiç şapka takmadım burun tıkanıklıgı ortamın nemiyle ilgili bence takmayın sizde evinşz çok soguk mu?
Sahraligunler Lacivert Hayır çok değil akşamları dogalgazi açıyorum gunduzleride iyi evin sıcaklığı Kars’ta havaları anlamak mümkün değil ki
pogcayanakannesi Sahraligunler bebegim kış bebeğiydi. 8 gun küvözde kaldı. Eve geldi ve sadece 1 hafta taktik yada 2. Hic sevmiyordu cunku.