Ek gıdaya başladığınız günden beri gün de 30 cc su verirdim ik başlarda güzel içiyordu son 1 haftadır suyu verdiğim an oyun oynuyor, ağzından çıkarıyor,yutmuyor.. kaşıkla verdim,biberonla,bardakla aynı. Su verdigimi biliyor sürekli oyun derdinde nasıl yapsam tekrar içer suyu ?