seleno benim bebegimde de doğuştan vardı goturmedigimiz doktor kalmadı.kiyafetlerinde normal bebek deterjanlariyla yıkamiyorum kesinlikle yünlü bişeyi yok.opulmuyor.gunde 3 kere hatta bazen 4 kere krem sürüyorum atopik bioderma kremin pek bir büyüsü yok bence sadece günde 3 kere sürülmeli.şampuanı bitkisel linoala markasının.gece kaşımaya başladığı anda kremi şurup kendim kasıyorum çünkü o tahriş ediyor.ve yanağında yara vardı ondada koca karı şeylerine inanmazdım ama bende küçükken oyleymisim annemler okunmuş kına sürmüşler geçmiş ve gerçekten 3 çarşamba oğluma gün batmaya yakın yaptım yara geçti kullanmadığım ilaç kalmadı ama geçmiyordu.simdi sadece alerji kaldı onada bu şekil hafifletiyoruz.allah yardımcınız olsun🤲🤲