Merhaba arkadaşlar öncelikle herkese hayırlı kandiller 🌹sizlere bir konu hakkında danisacagim Bebeğim 11 ay 4 günlük emmeyi bir ay önce kendiliğinden bıraktı sma mama Aptamil her ne denediysen hiç birini içmedi öyle çokta bir iştahı yok ne yapmalıyım yardımcı olurmusunuz aramızda tecrübeli annelerimiz varsa