Kızlar selam, uzun süredir bakıcı arıyordum ama evime gelecek birini bulamıyordum. Çok şükür evime gelecek birisini buldum. Bayram dönüşü işe başlıyorum ama bakıcıyla tam anlamda konuşamadık şartları. Daha önce bakıcı olarak çalışmamış o da pek bir şey sormadı ben de biraz yumuşak yüzlüyüm o yüzden net şartlar koyamadım. Bakıcısı olanlar, bakıcının neler yapıyor? Malum yaz geliyor bebeği yıkattırmalı mıyım? Ya da bebek çamaşırlarından o mu sorumlu olmalı? Son olarak bakıcı abla kendi yemek işini nasıl halletmeli? Yani istediğini yiyip içsin tabiiki benim yemek hazırlayıp bırakmama gerek yok değil mi?