Zeyasha ben hep sütümü sağıyorum sonra hapşırıyor ve bütün pisliği çıkıyor hapşırmasa bile yumuşadığı için burnunun ucuna geliyor mesela az önce banyo yaptırdım öncesinde çay kaşığına sağıp burnuna döktüm yumuşadı ve banyoda kendiliğinden çıktı aspiratöre çok ağlıyor hem de zararlı burun mukozasına zarar veriyor o yüzden ben hep böyle açıyorum