Simaymavi Ateş olduğu zaman ayaklar soğuk olur, normal bir durum, ayağının soğuk olması ateşinin olmadığı anlamına gelmez
Eğer ağrısı da varsa uygun dozda parasetamol içerikli ilac kullanabilirsiniz, üzerini inceltme gibi uygulamalarla birlikte
Ancak elbette doktora danışmak ve ateşin neyden kaynaklandığını bulup uygun tedaviye yönelmek daha doğru olur. Parasetamol atesi düşürse de ateşin yükselmesine sebep olan etkeni ortadan kaldırmaz. (Diş çıkarma veya aşı durumları hariç.)
Cok gecmis olsun