Arkadaşlar kızım 1 yaşında 2,5 aylık hamileyim, plansız bir gebelik oldu. Sorum şu ki ben kızımı emzirerek uyutuyorum ama çok yıprandım. Mesela bazen uyumuyor eşim gidip uyutamıyor çünkü sadece emerek uyuyor ve gerçekten zorlanıyorum. İkinci bebeğimi sallayarak mı uyutsam diyorum? Çünkü en azından ben yorulunca eşim devam eder böyle çok zor oluyor. Bir de kızım uyandı diyelim gece emzirirken küçük uyanırsa mesela onu da babası uyutur diyorum ne dersiniz?
Yatağına koy uyusun derseniz öyle denerim ama mesela kızım hiç öyle bir bebek olmadı. Çoğu bebek gibi destek istedi.