BhtrOlcay_ eda_123 bende sipariş verdim phyto bitkisel boya emziren annelere doktorlar tavsiye ediyormuş oğlumda 1 yaşında oldu.❤️
Pego Hamileyken doğumuma 20 doktorumun izniyle boyattim.Kızım 5 aylik dün doktorumuza sordum boyatabilirsin dedi. Oğlumdada boyatmıştim
Balinannesii eda_123 bence boyatmayın şakır şakır gelen sütüm saçlarımı boyattıktan sonra damla damla gelmeye başladı ve sütüm bitti. 2 aylıkken boyatmıştım. Ve sonradan araştırdığımda sütün kalitesini etkiler yazıyordu.