Kızlar benim normalde adetim 26 gunde 1 6 gün sürüyordu 2 aydır 6 gün 7 güne çıktı ve olmasi gerekenden 3 gün önce geldi her neyse dün gece yıkandım abdestimi aldım bugun oruç tutayım diye . Öğlen 12 gibi lavaboya girdigimde pembemsi gibi leke bu özür mü sayılır yoksa orucu bozmammı gerekir bilemedim internetten baktım çelişkili yazılar yazıyor birde size sormak istedim. Normalde düzeni hiç şaşmayan biriyim bu ay neden 8 güne kadar çıktı hiç anlamış değilim 🤦♀️