Kadir geceniz mübarek olsun anneler. Dualarimiz kabul olsun. Saglikla huzurla anneli babali buyutelim ins. Benim 51 günlük kızım dün gece meme alamadı pamukcuktan. Damağında var. Gece gebe bir telaş acile gittik çok zor bir geceydi. Ne biberon ne şırınga ne kasikla anne sütü veremedim. Doktor ilac ve merhem yazdı. Aranızda önerisi olan , gizlice geçti şunu yaptım diyen varsa çok sevinirim. Şimdiden cok sagolun 🙏