Merveemre Hanımlar ben uyurken çok dağınık uyuyorum bu nasil düzelir sac bas dağılıyor vücutlarım ağrıyor yanlis pozisyonda yatmaktan ağrıyor diye düşünüyorum uyudugum zaman dinlenmiş vücudum değil ağrımış vücutla uyanıyorum bi fikri olan varsa yazsın
AliyeAsel Merveemre aynen bende öyleyim canım ortopedik yastık alacam en sonunda belim sırtım her yerim ağrıyor yada iki yastıkla yatmayı deneyecem
Mervecik1 Merveemre bende çok kötü yatıyorum çarşaf yorgan karışıyor 😂😂😂 bazen kendimi çarşafa dolanmış bir vaziyette çıkmaya çalışırken buluyorum 😂