sedaykn bir çocuğu en iyi annesi tanır şefkat gösterir , bir başkasının benim evladımın uykusuna veya vs her ne ise ona faydası olacağını sanmıyorum. Allah diyor ki ; “biz insanı bir fıtrat üzere yarattık” her insanın fıtratı , doğası , genetik genleri aynı degil dolayısıyla her çocuğa aynı metod uygulanamaz diye düşünüyorum. Bu her konuda böyledir.