Leylasssss ben de normal doğum yaptım 7. Günüm , dikişlerim hala düşmedi hemşire kuru tutmaya çalış 10-15 güne dikişler düşer demişti. Pedimi sık değiştiriyorum, saç kurutma makinesiyle de kurutuyorum. Üzerine zor oturuyorum, bebişi emzirirken de zor oluyor, rahat pozisyon alamıyoruz, memeyi tutmakta zorlanıyor garibim.