1prens1prensesannesii 1 dk bile olsa yerin de oturmuyor da acaba dedim? 😭😭😭 Allahım yorgunluktan ölüyorummm sürekli gezeyim istiyorrrrr
Deletedmom_9857 1prens1prensesannesii Poposu ağrıyan bebek ağlar ama gezmek istemez ki enerjisi yüksek sanırım kızım da öyle sadece yemek yerken oturur 🤔
1prens1prensesannesii Mrs_Mert kuzumm biliyorum.. Sürekli gezmek istediğini dile getirmek istedim aslında 😭😭😂sanırım emoji yanlışlığı oldu
1prens1prensesannesii Deletedmom_9857 canım biliyorum.. Hiç yerinde durmak istemediğimi belirtmek istedim aslında 🙊😭😭
Mrs_Mert 1prens1prensesannesii bence bu nesil böyle. Bi tane de bende var 😅 yani dediğiniz gibi 1 saniye oturmuyo durmuyo abartısız sadece yemek yerken oturuyo. Enerjiyi atamıyo çocuklar napsınlar 😂
Deletedmom_9857 1prens1prensesannesii 😂😂😂 anlaşıldı biraz sağlıksal açıdan sormuş gibi olmuş neyse bu dönemlerde normal evde kaldıkları için enerji patlaması yaşıyorlar😂
210796 Poposunda kurt vardir🤣o zamanlarinda benim oglumda oyleydi.asla oturmazdi asla.simdi 19 aylik 2 aydir falan oturmaya basladu