Kızlar şehir dısına annemın yanına geldim bebeğim 5 aylık daha burda kalacağım kilo tartımına gittim burda sağlık ocagı almadı bağlı olmadgımız için alamıyorlarmış bakmadılar aşı işini sordum sağlık malesef alamayız dediler kendi aile hekiminde yapılması gerekıyormuş misafir hasta bakma zorunlulukları yokmu varmı başına gelen özel hastaneler yapıyormu aylık aşıları