Meleka Merhaba kızlar, Doğum yardımı ve süt parası başvurusu nasıl yapılıyor yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler 🌼
Bebegimm1 Meleka sosyal yardimlasmadan form doldurup cocuk parasini almistim 1 ay icinde yatmisti sut parasinida ssk ya gidip onaylatıp yatirmislardi 10gun icinde ptt den
Meleka Bebegimm1 Sosyal yardımlaşma ilçenin sosyal yardımlaşmasi mi bir belge verdiniz mi ssk da ilçeden mi başvurdunuz
Bebegimm1 Meleka ben merkezde oturuyorum oranin sosyal yardimlasmasina gittim tam hatirlayamadim dogum belgesini istemislerdi galiba bebegimin tc siyle basvuru yapmistim onunla birlikte form doldurup vermistim
Bebegimm1 Minikkuzum1999 ben gecen sene aralikda dogum yapmistm 300tl verildi sut parasida 202 tl aldim
Bebegimm1 Minikkuzum1999 evet 1 kere veriliyor bu herkese verilmiyor ssk lı calışan kisilere veriliyor eşiniz veya sizin ssk lı olmanız gerekli
Bebegimm1 NSZA2020 geçmemistir bence bi gidip bakın derim süresi var mı bilmiyorum hic e devlete girip arama motoruna doğum yazın hesabinizda para var mı bakın
Bebegimm1 NSZA2020 galiba arayıp da basvuru yapiliyormus bugun biri post acmisti arayarak basvuru yaptım demislerdi