edaydogan tadı diğerinden çok farklı değil, Neocate ile başladık, oğlum içmedi sonra alfamino ya geçtik onu da içmedi içine pekmez damlattım öyle içti, şimdi pekmez damlatmıyorum içiyor yine de . Ama gel gör ki berbat bir tadı ve kokusu var. Kakası bile iğrenç kokuyor. Babasına değiştirtiyorum. Yazık çocuklarımıza 😒