Halehazalatila ben biz insanlarda ki bu aceleciliği hiç anlamıyorum kendimi de katarak konuşuyorum hemen yürüsün hemen otursun hemen sağa sola dönsün hemen emeklesin hemen ek gıdaya başlasın ama şunu unutuyoruz bunları elinde sonunda yapacak yavrularımız önemli olan şu anlarının kıymetini bilmek değil mi ? Bir çok arkadaşım var bizimle aynı 4.5 aylık yemek veriyorlar kendi yemeklerinden tattırıyorlar biri oturtmuş çocuğu yani fazla aceleciyiz biraz daha bu zamanların kıymetini bilmeliyiz bence ❤️