Oğlum 1 yaşında hiçbirşey yediremiyorum ya agzında tutup yutmuyor ya oldugu gibi çıkarıyor herşeyi denedim yok hergün ağlıyorm böylemi devam edicek diye resmen aç yaşıyor sürekli beni emiyor onun dışında içtigi tek şey formül mama böyle durumda ne yapmam gerekiyor aç bıraktım belki yer dedim yok yine yemiyor gerçekten aşırı yoruldum bana önerebilecegnz birşey varmıdır anneler :(