Asafeymeninannesi özel hastaneler ne yazık ki öyle gerçi bende özele gidiyorum ama doktorla alakalı o durum tabi siz yine de kültürün sonucunu bekleyin bır başka doktora da gösterin bence. Me yazıyordu idrar tahlılınde bizde lökosit ve bakteri yazıyordu sayırları da yazıyordu ama hatırlamıyorum suan şüpheli enfeksıyon demişti ama ona rağmen emzırmeye devam et kültür onemlı olan dedi keza çıkmayınca ilaç vermedi