14,5 ayligiz 8ci atak bitti oh diyemeden 9 a girdik. Sürekli kucak istiyor, mizmiz.. sabahin 5/5:30 uyanmalar.. ikinci uyku istemeler.. tek uykuya düsürememek.. 4 ay atagi neymis bunun yaninda bak cicek😊. Son bir atak kaldi 75 haftalikken sonra biraz oh. 2 yasindan sonra sendromlarla devam. Analik zormus hanimlar