Merhaba ikinci gebeliğimin sonlarına yaklaşmaktayım🤗 ilk gebeliğimde baby plus elektrikli pompa almıştım. İşimi kısmen görse de hiç memnun kalmadım. Çoğu kez elimle sağım yapmam daha kolay geldi😒Şimdi yanına bir destek almak istiyorum. Kullanan anneler Manuel bir pompa mı almalıyım yoksa Mochi- Lansinohun çıkardığı vakumlulardan mı?