Evet anason rahatlatıyor uyku yapıyor ama bağımlılıkta yapıyor çok gazlı bir bebek olduğu için 2-4 ay arası ara ara kullandım bağımllık yazısını okuyunca kestim gece uykusu kalktı ilk 3 ay gece güzeldi ama gündüz zaten uyumazdı sanki anasonu kesince bünyesi istedi gibi geldi bana