Bsrayby Pandemi sosyal yardım parasına başvurduğunuz da kaç güne açıklanıyor acaba bende süreç devam ediyor yazıyor da bi haftaya yakın olmuştur başvuru yapalı bide başvuru yapan bir daha yapıyor mu?
Akbasrabia Bsrayby canım yine de bi postaneye gidip kontrol et benimkinde de süreç devam ediyor yazıyor ama dün gidip çektim bugün hala süreç devam ediyor yazıyor
anneoldumm Akbasrabia benim bir senedir devam ediyo sürecim kimi aramam lazım bilgi verbeilirmisiniz 😊
Bsrayby D1234 bence sizde bi arayıp teyit edin ben dogum yaptığım zaman e devlet yatırıldığı gözükmüyordu bende bekliyordum artık dayanamadım gittim pttye sordum meğersem yatmış
Akbasrabia Bsrayby ay siz dün postanedeki kuyrukları bi görseydiniz benim hesabıma yattı da postaneye gitmek zorunda kalmadım gerçi sanırım çoğu kişininki de eve geliyormuş
Akbasrabia Bsrayby bu arada bi önceki yorumumumda gidip çektim yazmıştım yanlış anlamayın postaneden değil atmye gidip çektim yoksa o kadar kalabalıktı ki postaneler o kalabalığa girmek hiç akıllıca değil 😊