Binnur94 2 dozunu da olmuş olmanız gerekmiyot muydu. Normalde bazı doktorlar 2 bazıları 3 doz öneriyor. Şu yüzden soruyorum ishal ve ateşli hastalıklarda rota virüs aşısı fayda sağlıyor ama sizinki bir doz olduğu için fayda etmemiş olabilir. Neden bir doz oldunuz.