dominantteyze Bebegm 4 ay 8 günlük 1 haftadır iştahsız zorla içiryorm resmen gece uyuyor Okdr saat aç uyanmıyor sankiya çok üzülüyoem stres oluyorm
Minimom dominantteyze 4. Ay atağında iştahsızlık olur genelde canım 1 saat sonra tekrar mama vermeyi dene
Elmass1 dominantteyze bizde 4. Aya girdik emmek istemiyo resmen normalde 1 saatte bi 10 dakka emerdi şimdi 3 satt geçse de istemiyo ben zorla emdirmeye çalışıyorum agliyo ve sonunda alıyo emiyo ama 5 dakka bu ay kesin kilosu azdır
Fatma69 dominantteyze 4cü ayda mama ve meme reddi çok olıyır Allah yardımcınız olsun en zor süreç, agız içini kontrol edin aft ve pamukcuk olabilir benim bebegim de oyle olmuştu aft olunca hiç içmiyorlarmış
Budix Minimom bizdede içmeyip bırakıyordu çok sürmedi ama bir iki hafta sürdü sadece sonra normale döndü yemesi
Begooo Bebeğiniz çok küçük değil acıktığında kendisi uyanır zaten neden stres oluyorsunuz. 4 aylık bebekler gece 8-10 saate kafar uyuyabilir uyumak isteyebilir üzülmenize gerek yok yetişkin gibi uyumak istiyor demek ki. Artık toklukları daha uzun sürüyor yenidoğan gibi değil. Beniö kızım dw öyle ben hiç uyandırmıyorum. Çünkü beslenme kadar uyku da çok önemli gelişiminde. Herkes bunu yapmak için uyku eğitimi alıyor siz de üzülmeyin
dominantteyze Begooo 8 10 saatmi ben en fazla 5 saat bekleyebılıyorm Bırakiyim uyusun ozaman bilmiyodm bunu
Asleres Bu aylarda bebeklerin geceleri uzun saat uyuması çok normal , açıldığında uyanır zaten. Siz beslemek için uykusunu bölmeyin uyku düzeni bozulmasın bebeğinizin. Çişli kakalı bez sayısı idealse eğer bebeğiniz doyuyordur onu takip edin
dominantteyze Uyanıkkende yemiyor fazla ne biliyim moralim bozuluyor benimde ataktan diye düşünüyorm çiş sayısı iyi işyahı yokya insan bi köt oluyor işte☹️
Begooo dominantteyze evet uyusun hiçbir şey olmaz merak etmeyin acıkınca zaten uyanıyorlar siz de o arada dinlenip enerji toplarsınız
Budix Djdjsjsj ben 3 saatte bir 90cc veriyordum. 3 saatın altında olmasın dedı sordugum bıcook doktor aynı seyı dedı en az 3 saat aralık olmak zorunda. Mama anne sutu gbı kolay sındırılmıyor dedı. Mamada gunde max ıkı defa kala yapıyorsa bebişler. Anne sütünde 6-7 defa kaka yapıyorlar.
dominantteyze Elmass1 Aynısı 4 dk meme emiyor oda acıkmıypda ben zorka emdiriyorm çok zor bu süreç ya yıpratıcı