Öncelikle geçmiş olsun bende bı buçuk ay kadar önce ameliyat oldum ameliyattan önce ilaç vermiyorlar ameliyata girene kadar bende emzirdim ilk gün çok zorlandım ikinci gün daha toparlandım ama bebek hareketli olduğu için emzirirken dikislerime değdi ilk üç gün emziremedim sonrasında yardım alarak emzirdim ama bebeğim emmeyi bıraktı öncesinde de zaten meme reddimiz vardı bol bol sütünüzü sağın köyüm dolaba bide 12 saat sonra emzirebilirsin demişlerdi bana ama bişey yemedigim için sütüm az geldi benim yinede sağıp döktüm sağma makinası götürün mutlaka yanınıza sütünüz rahatsız edebilir herşeye rağmen iyki ameliyat olmuşum çünkü sancı sırasında bebeğimle ilgilenemiyodum