efelettin Kızlar selam benim 22 aylık oğlum var. Kahvaltıda ara sıra çikolatalı sütlü gevreklerden veren var mı ? Değişiklik olsun diye. Hemen hemen her gün aynı şeyleri hazırlıyorum sütlü gevrekler geldi aklıma ama bilemedim tabiiii ☺️
Babybloom efelettin sütlü gevrekler piyasadaki en sağlıklı olanlar bile olsa katkılı. Onun yerine yulaf lapasına alıştırsanız? Muzlu çilekli yulaf lapası yaparsınız üstüne bal dökersiniz. Çocuklar şekerli olunca seve seve yiyor
efelettin Babybloom ah seviyor onuda yaban mersinli yapıyorum 😋 arada kolaya kaçmak istiyorum sanırım 😬
SeverusSnape efelettin evet ve aşırı lezzetli. Her çeşidini denedik biz. Kızımın şu an için en sevdiği yaban mersinli olanı oldu. Denemenizi tavsiye ederim. Fiyat olarak biraz yüksek ama içerik olarak çok temiz👌☺️
Babybloom SeverusSnape efelettin evet bunu atlamışım. Kolaya kaçmak istediğinizde bu denenebilir tadı gerçekten çok güzel ben kendime alıyorum🤪
SeverusSnape Babybloom çok lezzetli gerçekten, ben bu kadar lezzetli olacağını tahmin etmiyordum. Hiç yoğurt veya sütle karıştırmadanda veriyorum. Kıtır kıtır yiyor🥶