Mom2245 ☺️☺️☺️2 saatte bir emzirme sarılık olmasın diyedir ve bunu doktorum bana 2,5 aylık olana kadar söyledi çünkü tam anlamıyla sarılığı 1,5-2 aylıkken geçmişti oğlumun. 3. Aydan sonra ise beslenme aralıklarını gece 4 saatte bir yap demişti bana. 6 aylık olduğunda ise gece 6 saatte bir yiyor. Şu an 8,5 aylık 7 saat aralıksız uyuyor gece bir kez yiyor çünkü gece 1 gibi uyuyor ☺️💙