Ebruseyda boyun altında falan var diyorsunuz büyük ihtimalle isilik olabilir terliyordur. Kuru tutmaya özen gösterin. Benim oğlumun yanaklarında çok vardı ama koca koca irinli sivilce gibiydi 4-5 ay civarı hepsi bitti. Sütün yağlıdır vs demişlerdi büyükler. Doktor bize de hiç bir krem vs vermedi. Kulak testi için yıkamamayı da ilk defa sizden duydum. Yıkanmasanız da silebilirsiniz. Ağız mendilleri ile bütün vücudunu önce şampuanlı sonra duru su ile sıkıp sıkıp silin derim