Lütfen yargılamayın nasıl oldu nasıl bi bosluga düştüm kabul ettim bilmiyorum ama benim oğlum var kuzenımn kızı oldu kuzenımlenteyzem aa bakalım senı emıcekmı dıye pat dıye kucagıma bebegi koydular saçmalamayın alın dedim ama bebek mememe agzını degdirdi emdimi emmedi mi anlamadım bence emme di hissetmedim ama bilmiyorum ya 2 gündür kafayı yicem nasıl hemen bebegı vermedim yada mememi kapatmadım diye eşimde bilmiyo kafayı yicem kötü bişeymi yaptım lütfen bilgisi olanlar yazsın oğlum her emdigi de aklıma geliyor napıcam ben süt kardesi oldular şimdi