Yagmursonrasitoprakkokusu nesekaan ben de 1 2 defa kullandım. Kabızlık falan yapmadı çok şükür ama belki sürekli kullanmadım diye yapmadı
biregesevdasi nesekaan benim oğlumun prinç bulgur sut yoğurt yumurta vs alerjisi varmış kabızlık sorunuda var o yüzden doktor 1 kaç ay sonra başlamamızı söyledi. Sizin içinde biraz erken gibi
Kanginnn Ben kullanıyorum ama çok degıl arada 2 yemek kaşığı dolu dolu 3 çay bardağı suda kaynatıyorsun kecı sütlü olanı zor bulunuyor ama o daha ıyı veya arının gece tahıllı olanı