Tuba94 Kızlar bebeklerinize ne mama kullaniyorsunuz aptamil kullanıyorduk biz hipp mamasına gecicez dün verdim içti bugün biraz zorlandı alısirmi sizce
Olric11 Tuba94 Evolvıa Ac kullanıyorduk 5. Ayımıza kadar bir çok mama değiştik 20 gündür Evolvia Ac bulamıyorduk Aptamil conformil geçtik neyseki içiyor. Şimdide evolvıa gelmiş bu mamaları niye böyle yapıyolar anlamıyorum